Boek

Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgevers

Tegenwoordig kijkt niemand in organisaties meer op van de aanwezigheid van interim-managers. Interim-management biedt dé flexibiliteit om het management van organisaties aan te vullen. Maar wat maakt interim-managementopdrachten succesvol? Daarover gaat 'Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgevers'. Wat levert bijvoorbeeld betrokkenheid van interim-managementbureaus op in termen van klanttevredenheid? Wat is het effect van een uitgebreid selectieproces? En hoe belangrijk zijn de leiderschapsstijl en het profiel van de interim-manager? Deze en andere vragen beantwoordt Jaap Schaveling op basis van uitgebreid wetenschappelijk onderzoek onder ruim 140 opdrachtgevers en interim-managers.  Het boek bevat een checklist waarmee kan worden gemonitord of interim-managementtrajecten goed verlopen. 'Scoren met interim-management' is een praktijkgids rond het fenomeen van 'vertijdelijking' van organisaties.

Het boek helpt om betere beslissingen te nemen over de inzet van interim-management en is bedoeld om interim-managers, hun bureaus en opdrachtgevers beter te laten samenwerken.